Sjåfør i Alta

Ved vår avdeling i Alta har vi fra 1. januar 2021 ledig en fast heltidsstilling som sjåfør på distribusjonsruter til Kautokeino, Honningsvåg, Hammerfest og Lakselv.

Vi søker dyktig og ansvarsbevisst sjåfør
Søk stillingen
04.12.202012:32 Celina Victoria Svaleng

Om SB Transport

Selskapet ble opprettet i 1986. SB Transport AS er en del av SB konsernet. Med lang historikk er det opparbeidet kunnskap og tyngden som trengs for å drive et effektivt, kundevennlig og konkurransedyktig transportselskap. SB Transport tilbyr logistikk tjenester i hele Nord-Norge. Vi tilbyr lokaldistribusjon, langtransport, tredjeparts logistikk og fortolling. Våre dyktige befraktere syr sammen logistikk løsninger lokalt, nasjonalt og internasjonalt via veitransport, båtfrakt og flyfrakt. Vi har avdelingskontor i Alta, Tromsø, Narvik, Bodø, Mo i Rana og Mosjøen. Vårt sjåførteam på 110 medarbeidere setter sin stolthet i å være serviceinnstilt, effektiv, miljøvennlig og kvalitetsbevisst når vi løser våre arbeidsoppgaver.

Vår bedrift er medlem av Norges Lastebileier Forbund som gir trygghet for ansatte med et godt fokus på HMS (Helse Miljø og Sikkerhet), samt Kvalitet og Miljø På Vei som sikrer god dokumentasjon for kvalitetssikring i bedriften.

Bedriften er Fair Transport-sertifisert. Fair Transport er et forpliktende kvalitetsprogram med målsetning om å styrke trafikksikkerheten, senke utslipp av miljø- og klimagasser og sikre gode sosiale forhold for ansatte. Transportbedriftene som er sertifisert har dokumentert sitt arbeid innenfor en rekke kriterier.

Om stillingen:

Ved vår avdeling i Alta har vi fra 1. januar 2021 ledig en fast heltidsstilling som sjåfør på distribusjonsruter til Kautokeino, Honningsvåg, Hammerfest og Lakselv. Fast tilsetting i heltidsstillinger.

Stasjoneringssted er Alta. Tiltredelse snarest/senest 1. januar 2021

Kvalifikasjoner:

  • Førerkortklasse CE og Yrkessjåførbevis.
  • Er ryddig og strukturert.
  • Behersker norsk språk muntlig og skriftlig.
  • Evner å planlegge og gjennomføre arbeidsdagene effektivt.
  • Setter pris på å få jobbe selvstendig og i team.
  • Liker å ha god kommunikasjon med kunder og kolleger.

Vi tilbyr:

  • Lønns- og arbeidsvilkår etter avtale og tariffavtale.
  • Meget gode pensjons- og personalforsikringsordninger.
  • Avtalefestet pensjon.
  • Gode velferdsordninger.
  • Bedriftshelsetjenester.
  • Moderne kjøretøy og hjelpemidler.
  • Trygg og trivelig arbeidsplass som stadig er i vekst
  • Muligheter for utvikling.

Synes du dette hørtes interessant ut?

Send din søknad, CV og relevante vedlegg via lenke på denne siden.

For spørsmål om stillingen ta gjerne kontakt med Berner Tapio Haugvoll tlf. 948 46566 eller daglig leder Stein Olav Jensen tlf. 977 91514.

Vi venter på din søknad!